ACTIVE
FORWARDING

מהשדות באתיופיה אל השוק הישראלי

בלב ליבו של תהליך היבוא, כאשר משלוחי הגת הטריים נוחתים בנמל התעופה בן גוריון, מתחיל המסע המכריע שלנו.                       אנו מתמחים בשלב הקריטי של שחרור הסחורה מהמכס – הגשר החיוני בין היבואן לבין השוק הישראלי. דמיינו לרגע מטוס גדול נוחת בנמל התעופה בן גוריון. בבטן המטוס, ארגזים מלאים בעלי גת טריים וריחניים, שזה עתה הגיעו מהשדות באתיופיה הרחוקה.                  כאן מתחיל הסיפור שלנו.

מרגע נחיתת המטוס ועד לשחרור הסחורה, כל דקה קריטית. גיבורי הסיפור הם צוות עמילות המכס שלנו – ברגע שהמטוס נוחת, הטלפונים שלנו מצלצלים. "הגת הגיע!" אנחנו קופצים לפעולה, כמו צוות של לוחמי אש שמוכנים לכבות שריפה. אבל במקום אש, אנחנו נלחמים בניירת ובירוקרטיה.

הזמן דוחק. עלי הגת הטריים לא יחכו לאף אחד. כל דקה שעוברת, הם מאבדים מטריותם והמלחמה על חלוקה מהירה ללקוחות בארץ מתחילה, אז אנחנו רצים, ממש רצים, מדלפק לדלפק.

תחילה אנחנו מגישים את הניירת ופותחים תיק במשרד הבריאות ובמשרד החקלאות. חשוב לנו למקם את הלקוח שלנו במקום הראשון ולכן אנחנו דואגים לכל הבירוקרטיה ופתיחת התיקים עוד לפני שהפקידים מגיעים למשרדים. 

השלב השני הוא לשלוח את צוות התפעול שלנו במהירות האפשרית על מנת שיתמקמו במקום הראשון בטור להשגת האיתור וקבלת המשלוח.  

השלב השלישי הוא המוכנות – מהרגע הזה אנחנו בכוננות שיא לכל צרה שלא תיהיה, אנחנו מלווים ומספקים ליבואן שלנו מענה מיידי בעת הצורך, במקרה ומשהו משתבש. בגלל אופי התחרות בענף, אנחנו מבינים את נושא הדחיפות ללקוח שלנו וכאשר המשלוח שלו מגיע לארץ הוא בעדיפות עליונה אצלנו.

במדינת ישראל לבירוקרטיה חלק משמעותי וקריטי, חשיבות רבה לשליחת מסמכים בצורה מלאה, מדוייקת וללא פערים, כל פספוס של מסמך עלול לעלות ליבואן בזמן רב. 

אחרי כל המאמצים, מגיע הרגע הגדול. הגת משתחרר! זה כמו לראות ציפור עפה לחופשי. הארגזים עוזבים את המחסן, מוכנים להגיע לחנויות ולשווקים ואנחנו עם הנחת רווחה.

בסוף כל יום, אנחנו יושבים, מחייכים אחד לשני ואומרים: "עשינו את זה שוב!" הגת הגיע בזמן, והמשלוח שוב השתחרר ראשון, מוכן לשמח את כל מי שאוהב אותו.

ולמחרת? הכל מתחיל מחדש. כי זה מה שאנחנו עושים. אנחנו דואגים שהלקוח שלנו יקבל את השירות הטוב ביותר, בזמן הקצר ביותר. זה אולי נשמע כמו עבודה משעממת לחלק מהאנשים, אבל בשבילנו? זו הרפתקה חדשה בכל יום!

אם גם אתם מעוניינים בייבוא של מזון רגיש, אתם יותר ממוזמנים לפנות אלינו

דילוג לתוכן