ACTIVE
FORWARDING

ייעוץ טרום ייבוא

חברת Active Forwarding מספקת מעטפת מלאה ליבואנים משילוח בינלאומי ועמילות מכס, דרך ביטוח מטענים ועד לאחסנתם. לצד כל אלו, הרי שעלינו להתייחס גם לצד המקדמי של הנושא, הצעדים הראשונים בטרם אנו מחליטים לייבא מוצר או מוצרים כאלו ואחרים.

האם המטען שאנו רוצים להכניס לישראל או לחילופין לייצא אותו ליעד אחר, אכן יעמוד בכל התקנים והקריטריונים המקומיים? חלילה וודאי שלא נרצה לפגוש באי אלו תקלות או אי-נעימויות שיכולות להיתרגם לקנסות עבור סחורה ש'תקועה' במכס, או אף בסחורה שלא נוכל לעשות בה כל שימוש עסקי ולייצר ממנה רווחים ועסקאות.

לשם כך, אנו מספקים ייעוץ טרום ייבוא. צוות Active Forwarding מלווה את לקוחותיו ויושב בפגישת אחד על אחד יחד אתכם, וזאת על-מנת שנוכל לערוך את כל הבדיקות הנדרשות, ולהבטיח תהליך ייבוא / ייצוא חלק ושוטף.

בניית תכנית ייבוא/ייצוא מלאה

אין זו קלישאה ששירות אישי הוא חלק בלתי נפרד מן התהליך. כל שכן נכון הדבר כאשר מדובר בסחר בינלאומי המונה בתוכו אינספור פרטים קטנים שיחדיו מתלכדים לתמונה מלאה.

על-מנת שנוכל לספק את השירות הטוב ביותר, ולייצר תמהיל ייבוא/ייצוא שלוקח בחשבון את כל המשתנים, אנו עורכים יחד אתכם פגישת היכרות במהלכה נבקש להבין מהו התחום, במה אתם עוסקים, האם מדובר בייבוא שכבר נערך בעבר או שמא אתם נכנסים לתחום לראשונה, מהי הסחורה, לאילו אישורים נזדקק, תקנים וכיוצא בכך.

כיצד בונים את קו השילוח? לעתים מדובר במשתנה דינמי. למשל, יבואנים המבקשים להכניס סחורה מסוימת ארצה ולבחון כיצד היא מתקבלת על השוק המקומי. במקרה שכזה, ייתכן ויהא עדיף לנו ראשית כל לערוך משלוח אווירי שכן מדובר בסחורה קטנה יחסית, זאת אל מול משלוח ימי שיכול לקחת זמן רב יותר.

משלוח קטן יותר, משמעותו גם שאיננו צריכים להתחייב למכולה על כל המשתמע מכך.

כל ההיבטים הללו נסקרים בקפידה על-ידינו. יחד אתכם, אנו מציפים את כל הנושאים הבוערים והחשובים, יורדים לפרטי פרטים, ועורכים אתכם פשוטו כמשמעו, תוכנית פעולה לכל דבר ועניין.

לחוות את שרשרת האספקה

אין חכם כבעל ניסיון, ואנחנו לא אומרים זאת כדי להציג את עצמנו כמנוסים ומיומנים. דווקא בזכות הניסיון הרב שצברנו לאורך שנות פעילותינו, אנו יכולים לומר שתמיד יש מה ללמוד בעולמות השילוח הבינלאומיים.

חבלי לידה תמיד יהיו, גם כאשר מתכוננים לדברים באופן מופתי. אין זה אומר שנפגוש בתקלות מהותיות, ולשם כך ישנן ההכנות המקדמיות שלשמן השירות הזה ניתן.

מטרתנו היא גם לחוות את שרשרת האספקה, לבחון כיצד ניתן לייעל ולשפר את שירותי השילוח ועמילות המכס לפעמים הבאות. אנו בוחנים בקפידה את הספק, האם הוא עומד בזמנים, את נמלי הייצוא, את המכסים המקומיים במדינת המוצא. בוחנים את התהליך בקפדנות יתרה, זאת כדי להבטיח שיפור מתמיד עד לתהליך ייבוא / ייצוא חלק ומופתי.

התייעצו איתנו

אנו מזמינים אתכם לשיחת ייעוץ טלפונית ראשונית; כבר במהלכה נשמח להבין מכם את התהליך הצפוי, ולבחון כיצד נוכל לסייע לכם בתהליך אישי ומקצועי.

למידע נוסף וקבלת פרטים השאירו לנו פניה או צרו עמנו קשר טלפוני.

תוכן עניינים

דילוג לתוכן